[vc_row][vc_column][headertitle image=”1145″][/vc_column][/vc_row][vc_row ses_title=”Personality Matching” type_row=”h3about” css=”.vc_custom_1570435559601{padding-top: 50px !important;}”][vc_column el_id=”novideo”][vc_row_inner content_placement=”middle”][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1308″ img_size=”650×439″][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”emerald-box” width=”1/2″ css=”.vc_custom_1557138148091{padding-top: 30px !important;padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;}”][vc_column_text css_animation=”fadeInUp” el_class=”white-text”]ΜΒΤΙ (Myers & Briggs Type Index) Personality Type Analysis & Career Fit.
Παγκοσμίως, η πιο γνωστή και επιστημονικά τεκμηριωμένη Ανάλυση Προσωπικότητας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Ανάπτυξης.
Χρησιμοποιείται στα σχολεία αλλά και από εταιρείες και ιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Το “εργαλείο” αυτό βοηθάει να δούμε τον τύπο προσωπικότητας ενός ανθρώπου, τα δυνατά του χαρακτηριστικά, τα αδύνατα και πώς μπορεί ο ίδιος να τα βελτιώσει.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=”50px”][aboutMission title=”Ανάλυση Προσωπικότητας” desc=”Στην Athens Home Services προσφέρουμε ποιοτικές, εξειδικευμένες υπηρεσίες και στόχος μας είναι να χρησιμοποιούμε όλα τα νέα μέσα και εργαλεία που υπάρχουν διεθνώς για να βρούμε μαζί τον ιδανικό άνθρωπο για τα παιδιά σας και να κάνουμε τη ζωή σας πιο χαρούμενη.” image=”361″][vc_empty_space height=”10px”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1571317489561{margin-top: -10px !important;}” el_class=”descr”]Το ΜΒΤΙ απευθύνεται:
1. Στο μέλος της οικογένειας που κάνει συνήθως τις συνεντεύξεις, δηλαδή τη μητέρα ή τον πατέρα
2. Στην Ελληνίδα νταντά που έχει επιλέξει η οικογένεια να προσλάβει και που θα δουλέψει κυρίως ως εσωτερική, χωρίς να αποκλείεται βέβαια και η εξωτερική νταντά
Το κόστος, για την ολοκλήρωση και για των δύο αναλύσεων ΜΒΤΙ αναλαμβάνει η οικογένεια που θα προσλάβει το προσωπικό. Θα ήταν φυσικά πολύ χρήσιμο να κάνει την ίδια ανάλυση προσωπικότητας και η νταντά λόγω της καθημερινής συμβίωσης στο σπίτι της οικογένειας. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι η σύμφωνη γνώμη της.
Γιατί να κάνουν οι γονείς το ΜΒΤΙ;
Για να μπορούν να κάνουν οι ίδιοι καλύτερες συνεντεύξεις, αφού θα μάθουν και θα καταλάβουν καλύτερα την δική τους προσωπικότητα. Για παράδειγμα, η μητέρα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης θα μπορέσει να αποφασίσει για μια κοπέλα που είναι εσωστρεφής, (και την οποία πριν ίσως και να απέρριπτε αμέσως), ότι μπορεί και να είναι κατάλληλη για τη θέση, αφού μάλιστα οι συστάσεις της είναι εξαιρετικές. Μπορεί να συμβεί και το αντίθετο, ένας εσωστρεφής εργοδότης που κάνει μία συνέντευξη με μία εξωστρεφή κοπέλα, μπορεί να δει διαφορετικά κάποια σημεία του χαρακτήρα της και να αποφασίσει ότι είναι ο ιδανικός άνθρωπος για τα παιδιά του.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text el_class=”descr”]
Όταν κάποιος προσλάβει προσωπικό, αυτόματα γίνεται “manager”, και καλό είναι να μάθει να διαχειρίζεται καταστάσεις και να συνεργάζεται αρμονικά με διαφορετικές προσωπικότητες. Η ανάλυση ΜΒΤΙ θα βοηθήσει στις επαγγελματικές συνεργασίες, ώστε τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι εργοδότες να είναι πιο ευχαριστημένοι και πετυχημένοι σε αυτό που κάνουν.
Συγκεκριμένα θα βοηθήσει εργοδότη και εργαζόμενο, μητέρα και νταντά:
- να βελτιώσουν τις μεταξύ τους σχέσεις
- να λύνουν καλύτερα τις διαφορές τους
- να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις και να λύνουν πιο εύκολα πιθανά προβλήματα
- να διαχειρίζονται καλύτερα αλλαγές και έκτακτες καταστάσεις (crisis management)
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=”50px”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” ses_title=”Πώς λειτουργεί η ανάλυση ΜΒΤΙ” type_row=”h3about” css=”.vc_custom_1570532100932{margin-bottom: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1309″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1568814901652{margin-top: -10px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1570549873994{margin-top: -10px !important;}” el_class=”descr”]Με το Personality Type Analysis & Career Development αναλύουμε την προσωπικότητά μας σύμφωνα με 4 σημεία/βασικά χαρακτηριστικά που, όπως έχουν καταλήξει οι ψυχολόγοι, είναι τα πιο σημαντικά και μας καθορίζουν σαν προσωπικότητες.
- εξωστρεφής ή εσωστρεφής (extrovert ή introvert) – ποια είναι η σχέση μας με τους άλλους ανθρώπους;
- αισθητικός ή διαισθητικός (sensor ή intuitive) – πώς λαμβάνουμε πληροφορίες για τον κόσμο γύρω μας; Με τις πέντε αισθήσεις: αφή, όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, ή αφήνουμε την έκτη αίσθηση, το ένστικτο μας ελεύθερο;
- άνθρωπος της σκέψης ή του συναισθήματος (thinker ή feeler) – αποφασίζουμε με το μυαλό ή με την καρδιά;
- κριτικός ή αυθόρμητος (judger ή perceiver) – στον χαρακτήρα μας κυριαρχεί η οργάνωση και ο προγραμματισμός ή ο αυθορμητισμός;
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” type_row=”featured” css=”.vc_custom_1570436605101{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1570698849949{margin-top: -10px !important;}”]Με το ΜΒΤΙ βρίσκουμε τα δυνατά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας μας και βλέπουμε πώς μπορούμε να τα αναπτύξουμε για να χτίσουμε αυτοπεποίθηση, αλλά και τα αδύνατα και πώς μπορούμε να τα βελτιώσουμε. Επίσης, μαθαίνουμε πώς να παίρνουμε καλύτερες αποφάσεις στη ζωή μας που οδηγούν σε καλύτερες επιλογές, τόσο στην προσωπική και οικογενειακή μας ζωή, όσο και στην επαγγελματική.
Βλέπουμε αν ταιριάζουμε ή όχι με κάποιους ανθρώπους σε προσωπικό επίπεδο αλλά και κάθε άλλο επίπεδο συνεργασίας. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος που είναι “αισθητικός” δίνει ο ίδιος πολύ συγκεκριμένες πληροφορίες όταν θέλει να ζητήσει κάτι, αλλά επίσης χρειάζεται και ο ίδιος να του δώσουν συγκεκριμένες πληροφορίες για να αναλάβει κάτι. Ένας άνθρωπος που κινείται με τη διαίσθηση του έχει την τάση από τη φύση του να μιλάει γενικά και όχι συγκεκριμένα. Όταν όμως ξέρει ότι ο άνθρωπος που έχει απέναντί του είναι “αισθητικός” τότε θα πρέπει να του μιλήσει με περισσότερες λεπτομέρειες για να μπορέσει ο άλλος να καταλάβει τι περιμένει από αυτόν.
Επίσης, έχει βρεθεί ότι οι περισσότερες συγκρούσεις δημιουργούνται στις συνεργασίες μεταξύ ανθρώπων που: 1) λειτουργούν με τη σκέψη και αυτών που λειτουργούν με το συναίσθημα 2) μεταξύ των οργανωτικών και των αυθόρμητων.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1568814901652{margin-top: -10px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1570698869511{margin-top: -10px !important;}”]Ένας άνθρωπος που χαρακτηρίζεται κυρίως από τη λογική (thinker) μπορεί να πει λίγο άγαρμπα αυτό που τον ενοχλεί και ο συναισθηματικός άνθρωπος (feeler) να το πάρει προσωπικά ή μία μητέρα που λειτουργεί με προγραμματισμό και οργάνωση να έρθει σε σύγκρουση με τη νταντά που είναι “αυθόρμητη” και δεν μπορεί να οργανωθεί.
Βεβαία όλοι έχουν θετικά σημεία στο χαρακτήρα τους και οι συνεργασίες με διαφορετικούς τύπους ανθρώπων είναι συχνά εξαιρετικά επιτυχημένες. Για παράδειγμα, οι “αισθητικοί” είναι καλύτεροι στη λεπτομέρεια, ενώ όσοι λειτουργούν με τη διαίσθηση μπορεί να είναι πιο δημιουργικοί και να δουν καλύτερα τη συνολική εικόνα.
Τελικά μπορεί να διαπιστωθεί μέσα από την ανάλυση MBTI οτι η νταντά, ενώ είναι διαφορετικός τύπος από τη μητέρα, μπορεί να ταιριάζει καταπληκτικά με το παιδί, και έτσι να φέρει καλύτερη ισορροπία μέσα στην οικογένεια και να λειτουργήσει ως συμπληρωματικός πόλος.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]