Μετάκληση Προσωπικού

Τρίτης Χώρας

Αναζητάτε οικιακό προσωπικό που θα γίνει μέρος της οικογένειας σας, με σταθερότητα και διάθεση για μακροχρόνια συνεργασία;

Η AHS σας προσφέρει πρόσβαση σε αξιόπιστες και έμπειρες οικιακές βοηθούς από τις Φιλιππίνες, το Βιετνάμ, τη Σρι Λάνκα, το Νεπάλ και την Ινδία.

Η Διαδικασία Μετάκληση πολίτη τρίτης χώρας για εργασία ως οικόσιτο προσωπικό είναι η διαδικασία που σας επιτρέπει να προσλάβετε νόμιμα οικιακή βοηθό από χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συμβόλαιο στο όνομα σας.

Γιατί να επιλέξετε την AHS για την εύρεση οικιακού προσωπικού από τρίτες χώρες;

Η εύρεση αξιόπιστου και έμπειρου οικιακού προσωπικού στην ελληνική αγορά εργασίας έχει γίνει ολοένα και πιο δύσκολη τα τελευταία χρόνια.

Συχνά παρατηρείται υψηλό turnover, με τις οικιακές βοηθούς να αλλάζουν θέσεις εργασίας πολύ συχνά.

Η AHS σας προσφέρει συγκεκριμένη λύση:

Προτείνουμε την πρόσληψη οικιακού προσωπικού με ξεκάθαρο και νόμιμο συμβόλαιο ορισμένου χρόνου, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και αμοιβαία εμπιστοσύνη.

Πλεονεκτήματα πρόσληψης οικιακής βοηθού από τρίτη χώρα:

1. Βοήθεια στις οικιακές εργασίες

Απελευθερωθείτε από το άγχος και τον χρόνο που αφιερώνετε στις οικιακές εργασίες και εστιάστε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία για εσάς.

2. Φροντίδα

Εξασφαλίστε την κατάλληλη φροντίδα για τα παιδιά ή τα ηλικιωμένα μέλη της οικογένειάς σας, νιώθοντας σιγουριά για την ευημερία και την ασφάλεια τους.

3. Ελεύθερος χρόνος

Αποκτήστε ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθείτε με τα ενδιαφέροντά σας, να χαλαρώσετε ή να περάσετε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας.

4. Βελτιωμένη ποιότητα ζωής

Απολαύστε μια πιο ισορροπημένη και ποιοτική καθημερινότητα, απαλλαγμένοι από το άγχος και τις πολλαπλές αρμοδιότητες, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεται συχνά οικιακή βοηθό.

Πλεονεκτήματα συνεργασίας με την AHS:

1. Εγγυημένη ποιότητα

Συνεργαζόμαστε μόνο με έμπειρες οικιακές βοηθούς καθώς και με αξιόπιστα γραφεία εύρεσης προσωπικού στις χώρες με τις οποίες συνεργαζόμαστε

2. Πλήρης υποστήριξη

Σας παρέχουμε καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, από την εύρεση της κατάλληλης οικιακής βοηθού μέχρι την άφιξη της κοπέλας στο σπίτι σας.

3. Νόμιμη απασχόληση

Φροντίζουμε για όλες τις απαραίτητες διαδικασίες μετάκλησης και νόμιμης απασχόλησης της οικιακής βοηθού.

4. Εμπιστοσύνη

Έχουμε πολυετή εμπειρία στην εύρεση οικιακού προσωπικού και έχουμε χτίσει μια φήμη αξιοπιστίας και ειλικρίνειας.

Βήματα για την πρόσληψη οικιακής βοηθούς:
01

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μοιραστείτε τις ανάγκες σας και αφήστε μας να βρούμε την ιδανική οικιακή βοηθό για εσάς.

02

Υπογραφή συμβολαίου

Συμφωνήστε στους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζει η AHS.

03

Διαδικασία συνεντεύξεων

Αξιολογήσετε τα προφίλ και να επιλέξτε τις υποψήφιες που σας ενδιαφέρουν. Η AHS θα σας βοηθήσει να οργανώσετε online τις συνεντεύξεις.

04

Διαδικασία μετάκλησης

Η AHS αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία για την μετάκληση

05

Άφιξη οικιακής βοηθού

Υποδεχτείτε την οικιακή σας βοηθό και ξεκινήστε την συνεργασία σας!

Προσοχή:

Η διαδικασία μετάκλησης αλλοδαπού τρίτης χώρας για οικιακό προσωπικό μπορεί να είναι χρονοβόρα και περίπλοκη.
Η AHS είναι εδώ για να σας βοηθήσει σε κάθε βήμα και να κάνει την διαδικασία όσο το δυνατόν πιο ομαλή και εύκολη.
Η AHS αναλαμβάνει

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ!

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια δωρεάν ενημέρωση και μάθετε πως η Μετάκληση Προσωπικού Τρίτης Χώρας μπορεί να σας ωφελήσει.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το url σύνδεσμο μέσω του site της Eurobank στην ενότητα MyAdvantage Banking – AHS

Η υπηρεσία εύρεσης προσωπικού για φροντίδα παιδιών καλύπτει αποκλειστικά πενθήμερη απασχόληση δηλ από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή μεταξύ  9.00 και 18.00 το αργότερο. Σε περίπτωση που χρειάζεστε διαφορετικό ωράριο, η AHS φυσικά μπορεί να σας εξυπηρετήσει αλλά εκτός προγράμματος της Eurobank.

 

Με την απλή εγγραφή σας μέσω της φόρμας ενδιαφέροντος. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας (Δευτέρα με Παρασκεύη, 10.00 με 18.00).

H AHS μπορεί να αντικαταστήσει την κοπέλα μέσα σε χρονικό διάστημα 6 μηνών από την ημερομηνία έναρξης της συνεργασίας σας. Υπάρχει μια αντικατάσταση σε αυτό το διάστημα.

Αυτός ο έλεγχος απαιτεί κωδικούς gov και πρέπει να γίνει η αίτηση αυτοπροσώπως Συνήθως είναι έτοιμη σε λίγες ώρες.

Αν έχετε περισσότερες απορίες μπορείτε να μας στείλετε email πατώντας εδώ.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το url σύνδεσμο μέσω του site της Eurobank στην ενότητα MyAdvantage Banking – AHS

Η υπηρεσία εύρεσης προσωπικού για φροντίδα παιδιών καλύπτει αποκλειστικά πενθήμερη απασχόληση δηλ από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή μεταξύ  9.00 και 18.00 το αργότερο. Σε περίπτωση που χρειάζεστε διαφορετικό ωράριο, η AHS φυσικά μπορεί να σας εξυπηρετήσει αλλά εκτός προγράμματος της Eurobank.

 

Με την απλή εγγραφή σας μέσω της φόρμας ενδιαφέροντος. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας (Δευτέρα με Παρασκεύη, 10.00 με 18.00).

H AHS μπορεί να αντικαταστήσει την κοπέλα μέσα σε χρονικό διάστημα 6 μηνών από την ημερομηνία έναρξης της συνεργασίας σας. Υπάρχει μια αντικατάσταση σε αυτό το διάστημα.

Αυτός ο έλεγχος απαιτεί κωδικούς gov και πρέπει να γίνει η αίτηση αυτοπροσώπως Συνήθως είναι έτοιμη σε λίγες ώρες.

Αν έχετε περισσότερες απορίες μπορείτε να μας στείλετε email πατώντας εδώ.